sobota 29. září 2012

Háčkované bačkůrky

Od pletené sukně mi zbyla dvě klubíčka příze a uvažovala jsem, co s nimi, když na něco většího bylo materiálu málo. Na stránkách bloggerky Fizule 71 jsem viděla háčkované balerýnky i s návodem a už jsem tušila, co se zbytkem. Návod jsem si upravila podle svých potřeb a jako první vznikly bačkůrky z dlouhých sloupků s kytičkou. Chtěla jsem práci zpevnit a tak jsem další pár háčkovala z polosloupků – jsou i více uzavřené, díky háčkovanému lemu, aby v zimním období bylo nohám tepleji. Na fotografiích to jsou ty bez zdobení a plánuji doplnit je látkovou stuhou. Pro kamarádku jsem zhotovila přezůvky více otevřené a ozdobila je háčkovanou šnůrkou uvázanou na mašličku. Poslední pár je pro mamku – opět z polosloupků s hodně uzavřeným tvarem a ozdobený háčkovanými kolečky. Z bačkůrek mám radost, zpracovala jsem zbylý materiál a i na zdobení jsem použila zbylé klubíčko. Kamarádku dárek potěšil a bačkůrky využije k přezouvání na návštěvách, proto si je vlastně „objednala“. Pro mamku budou háčkované botičky překvapením, ještě je nedostala a určitě je unosí vždyť zima se pomalu ale jistě blíží. Z jednoho 100 g klubíčka Kaliny (dnes už se nevyrábí) jsem uháčkovala jedny bačkůrky z dlouhých sloupků a jedny z polosloupků velikosti cca 39.
Než jsem stihla vložit příspěvek na blog - hlavně jsem to neuměla s fotografiemi - bačkůrky jsem mamce dala a je s nimi spokojená. Projevila přání, že by ráda ještě jedny "na spaní" - tak jsem vyrobila dvoje ze zbytků páraných vln - jsou sice růžové, ale to peřinkám vadit nebude. Už jsem je i vyzkoušela - je to fajn a neškrtí žádné gumičky.


1 komentář:

  1. Jeeeeej Zuzi ja len cumim co Ty dokazes s tym hacikom ..tie backorky su fantasticke !!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana