sobota 29. září 2012

Moje překvapení pro Moniku

V rámci podzimní výměny, kterou organizovala Věrka, jsem vyráběla překvapení pro Moniku. Protože nemá vlastní blog, napsala jsem jí mail s prosbou a zaslání nějakých informací, abych věděla, jakým směrem se v tvoření vydat. Využila jsem skutečnost, že má malé děti a "obšlehla" svůj letitý výrobek - háčkovaného dráčka, které jsem dělala, když byly naše děti malé. Háčkovala jsem z příze Sněhurka - je dávaná dvojitě, nyní ji vyrábějí tenší, než bývala dřív. Na dozdobení jsem využila zbytků stejného materiálu, které jsem měla doma. Dráček je o něco větší, než ten náš, a tak jsem místo špejlí použila tyčky, které prodávají jako oporu ke květinám. Aby i Monika dostala nějaké překvapení s podzimní tématikou, ozdobila jsem jí jeden z věnečků upletený z papírových ruliček. Své výtvory jsem narychlo vyfotila brzo ráno před zabalením a odvezením na poštu a tak jsou fotky méně kvalitní, s fotoaparátem si na sebe teprve začínáme zvykat. Vymýšlet překvapení a pak ho i vyrábět, mne bavilo a už se těším na další podobnou akci.



8 komentářů:

  1. týý jó... takový krásný dráček ....

    OdpovědětVymazat
  2. Díky - Monika má malé děti a tak si myslím, že to byl vhodný dárek v rámci podzimní výměny u Věrky (už se těším na další akci:-) ). Máme doma menšího a dávám ho do okna nebo nad schody:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko,
    ten dráček je naprosto úžasný!
    Nikdy jsem nic podobného uháčkovaného neviděla :-)
    Jste moc šikovná !
    Díky za komentíky na mém blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, doufám, že se líbil i obdarované a jejím dětem. Jak píšu, máme ho doma už mnoho let:-) S blogem začínám a pomalu se rozhlížím "po okolí". Díky za návštěvu a doufám, že se budeme "setkávat" častěji. Zuzana

      Vymazat
  4. Díky za komentář a pochvalu, mám radost, že se můj nápad na dárek v akci podzimní výměna líbí:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko,jsem na správném blogu?To ty si na mně chtěla předlohu na sněhuláčka?Já bych zase moc ráda předlohu na dráčka.Zdraví Marie
    kaderabkovamarie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsi:-) Vítám Tě a doufám, že se budeš ráda vracet:-) Předlohu v týdnu naskenuji a pošlu. Hezký zbyteček víkendu a klidný a pohodový příští týden. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana