pondělí 22. října 2012

Pelíšek pro kocoura

Když jsem vyhledávala ve zbytcích materiál na klobouky, našla jsem malá klubíčka silnější vlny. Při práci mi na klíně leží vždycky jeden z našich kocourů (a někdy i oba) a tak jsem si říkala, že bych jim mohla udělat "pelíšky" - inspirovala mne barva zbytků. Máme asi pětiletého rezatého kocoura, kterého, asi jako ročního, přivezl před čtyřmi lety syn z útulku, a začátkem července jsem od dcery dostala maličké koťátko - šedého kocourka, který nám roste přímo před očima. Hotový pelíšek je pro rezatého kocoura - teď váží něco přes pět kilo. Musela jsem improvizovat - některých zbytků bylo skutečně málo a tak jsem občas i párala. Hotový pelíšek je pro rezatého Maxe a druhý mám dělat. Materiál by byl, ale vůbec netuším, jak nám Willie vyroste. Na fotografiích je na "návštěvě" naše kotě, Max byl na "vycházce" na zahradě. Na fotografování dohlíží německý ovčák (ten na fotce není vidět).
Děkuji za návštěvu mého blogu. Zuzana

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, včera jsem uháčkovala druhý pro mladšího kocourka. Ráda tě tu znovu uvítám. Hezkou "zimní" neděli. Zuzana

      Vymazat
  2. Tak to je výborný nápad, pořád jsem přemýšlela, jaký bych měla naší kočce vyrobit pelíšek. Tohle si ukládám do paměti. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za krásný komentář. Pelíšek je i praktický - je možné ho snadno přemístit a jednoduše vyklepat či vyprat. Naši kocouři milují tašky a krabice - hned si do nich zalezou:-) Myslela jsem si, že udělám pelíšky vyšší, ale už nebyl materiál:-). Základ je dělaný podle návodu na košíky - viz. můj starší článek. Hezký den. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana