středa 24. října 2012

Pohlednice od Markétky

Závěr včerejšího dnešního dne byl skvělý. Večer doma čekala obálka a v ní překvapení - dostala jsem pohlednici od Markétky http://kerachne.blog.cz/ v rámci akce http://ajka-uajky.blogspot.cz/search/label/spole%C4%8Dn%C3%A9%20akce . Je to obrázek šitý technikou, která se mi líbí, ale kterou neovládám a zatím jsem nenašla odvahu ji zkusit. Nemám totiž ve svém okolí nikoho, kdo by mi byl případně nápomocen radou. Na obrázku je kouzelná sovička s usměvavým dráčkem - Markétka si s šitím "vyhrála", každá mašlička je z jiné látka a šitá jinou barvou nitě....užasné. Markétko, moc moc děkuji :-) a díky patří i Ajce, za zorganizování této výměny. Ráda jsem se jí zúčastnila a už se těším na nějakou z těch dalších. 
Foto je pořízeno při umělém osvětlení s bleskem - s aparátem se teprve pokouším "kamarádit",
Když si odmyslíte kvalitu fotografie, že je ta sovička skvělá:-)?

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Také se mi moc líbí - jsem ráda, že jsem se mohla tvé akce zúčastnit. Zuzana

      Vymazat
  2. Ahoj Zuzko, dík za návštěvu u mne . Sovička od Markétky je moc pěkná. Už se těším,až vyfotíš svou pohlednici pro KARACHNE. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, vítám Tě na mém začínajícím blogu a zvu Tě zase kdykoliv na návštěvu. Pohlednici jsem "vyráběla" pro Markétku, výměna není vzájemná, ale podobá se akci "kulový blesk". Svoji háčkovanou pohlednici určitě vložím, mám vyfotografovanou tu, co jsem posílala a navíc jsem si uháčkovala jednu i pro sebe:-). tak někdy příště....hezký den. Zuzana

      Vymazat
  3. Ahoj, děkuji za povzbudivý komentář u mě, snad ten blog trošku rozjedu (jen mít víc času) Sovička je moc hezká. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitko, díky za "návštěvu" a zase někdy přijď pobejt:-)Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana