středa 2. ledna 2013

Kulička z korálků

Už je to nějaký ten pátek, kdy jsem někde viděla návod na korálky navléknuté do tvaru kuličky. Zkusila jsem je z "domácích" zásob. Kuliček jsem udělala několik, ale doma mi zůstaly pouze dvě. Je to ta úplně první - je volnější, nevěděla jsem, jak moc mohu rybářský vlasec utáhnout. Celá kulička má průměr přibližně tři centimetry.
 
 
K té druhé (i když v pořadí výroby mohla mít jiné číslo) jsem si navlékla šnůrku a ráda ji nosím k jedné halence s trošku větším výstřihem do véčka.
.
 
Dnes jsem fotografovala na zkoušku mobilem, prodlužovala jsem smlouvu s operátorem a mohla si vybrat z dotovaných telefonů. Zvolila jsem si ten s "lepším" fotoaparátem a tak mám zase možnost naučit se něco dalšího.

3 komentáře:

  1. Prima kulička, vypadá jak z borůvek:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si někdy říkám, že je jako ostružina. Korálky jsem od někoho dostala a jsou takové trošku jiné....

      Vymazat
  2. Asi by mě nikdy nenapadlo vytvářet z kulatých korálků větší kouli a tu použít jako solitérní šperk na krk, tím spíš když tvořím ze Swarovski Elements, ale musím uznat, že se mi to vážně moc líbí. Přesně jak říká Ajka, úplné borůvky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana