sobota 15. června 2013

Začal víkend

Přišla jsem ze zahrady na kratičkou pauzičku na kávičku (to je zdrobnělin:-) ). Zapnula jsem notebook a zjistila, že jsem za celý minulý týden neměla čas napsat příspěvek, nefotografovala jsem, nedokončila žádný z restů. Občas jsem večer nakoukla, co je nového u vás, někdy napsala kratičký komentář a na víc nebyla energie.
Letos nasázené jahody už plodí, v týdnu jsem upekla na malý pekáček bublaninu s jahodami a druhý den nebylo co ke kávě (ale tak to má být). Za chvíli půjdu sesbírat, ty které zčervenaly, a upeču další plech. 

Třešně nám sklízejí ptáci:-), ale na druhý plech bublaniny snad něco natrhám.





Máme posekanou druhou polovinu zahrady a tak mám o zábavu postaráno.
Káva dopita, jdu si vzít misku na jahody a třešně, práce čeká. Hezký víkend. Zuzana

1 komentář:

  1. Týý jo, tys ale pracovitá včelička:-))
    Na třešně by to chtělo strašáka, nebo ti nezbyde ani na půlku bublaniny:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana