čtvrtek 15. srpna 2013

Neztratila jsem se

Neztratila jsem se, stále se pohybuji na trase domov - práce - domov. Před chvílí jsem s hrůzou zjistila, že můj poslední příspěvek je z 24. července letošního roku. Musím se přiznat, že jsem nic neháčkovala, nevyráběla, nevymýšlela.... Za celou dobu jsem nevzala do ruky ani fotoaparát. Nemám ráda teplo a letošní horké léto velmi zpomalilo moje aktivity. Dokázala jsem fungovat v práci a doma udělat jen to nezbytně nutné. Na mém výkonu se podepsal i spánkový deficit, v těch parnech se nedalo ani spát a později jsem se každou noc budila při bouřkách. 
Od minulého pátku to je o něco lepší, už se trochu ochladilo. Snažím se zkulturnit zahrádku a domácnost, jde mi to pomalu....ale snad to bude za chvíli někde vidět.
Přečetla jsem nějaké knížky a chystám se o nich napsat. Své oblíbené blogy jsem vždycky "zkoukla" a občas napsala i nějaký ten komentář - tedy pokud jsem měla sílu na psaní.  Tak si teď dávám maličký závazek, že napíšu minimálně jeden článek týdně. A aby byl v tomto příspěvku i nějaký obrázek, "zalovím" v archivu. 
Tak takhle jsem si připadala v minulých "horkých" týdnech:-)

Ahoj a hezký zbytek léta. Zuzana

9 komentářů:

  1. Tak to já nevemu foťák do ruky dva dny a mám normálně absťák .... vedro nevedro jdu fotit:-)) Naštěstí mi ty vedra moc nevadí. Ale podle předpovědi už by žádné být neměly, tak to už by ti mělo být líp:_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to tím, že jsem mnoho let nefotografovala, tak mi to zase tak moc nevadí. Já bych měla "absťák" v případě, že bych neměla po ruce nějakou knížku:-). Na víkend předpovídají opět třicítky, ale v noci už bude chladněji. Už je zřejmé, že se blíží podzim. ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Zuzko, po dlouhé době jsme si letos užili teplíčka až až.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, letošní počasí je plné extrémů, tak jsem docela zvědavá, jaký bude podzim a zima. ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Už jsem si říkala,zda nejsi nemocná,nebo neztratila fotoaparát!Ale šneček i z archivu je krásný a tomu,že ses cítila v těch vedrech stejně,docela věřím!Měj se krásně a těším se na další příspěvek.Ahoj Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, asi jsme se na skype vždycky minuly. Fotoaparát měl syn na dovolené a asi změnil nějaké nastavení, musím se na to podívat, ale nějak se mi nechtělo. Ahoj za moře. Zuzana

      Vymazat
  4. Zuzko krásný večer,no už ty vedra snad nebudou tak zničující.šneček taky chudák zalez :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, vítám Tě na blogu:-) Fotografie je z června a zkoušela jsem na aparátu nastavit makro. Hezký víkend. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  5. fotka je krásná. taková detailní :ú. a stím vedrem vypadá, že už bude líp nebo hůř jak pro koho. Já léto miluji..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana