sobota 23. listopadu 2013

"Obrácený" plstěný adventní kalendář

V rámci akce "likvidace kostlivců" se mi dostala do ruky krabice s nápisem plstění. Když jsem zkoušela techniku plstění jehlou, vyrobila jsem si ze zbylé příze pomocí vykrajovacích formiček drobné tvary s tím, že je použiji jako ozdoby na stromeček. Začala jsem na ně našívat drobné perličky a pak přišly jiné povinnosti a několik tvarů zůstalo prázdných. Minulý víkend. jsem "kostlivce" dokončila /asi po dvou letech/ a když jsem chtěla tvary vyfotografovat, všimla jsem si, že je jich zrovna 24 kusů. Hlavou mi bleskl nápad - udělej si do práce "obrácený" adventní kalendář. 


Příští víkend si připravím vázu s chvojím a od 1. prosince každý den pověsím na větvičky jednu plstěnou ozdobu /a v pondělí tři/. Budu tak mít v práci originální adventní výzdobu:-) A proč "obrácený"? Tvary budou přibývat až do konečného počtu dvacetičtyř. Ještě si udělám malé háčky na zavěšení:-) . Perličky jsou zašité na obou stranách.


Fotografovala jsem večer a bílý podklad je na obrázcích krémový. Později přidám fotografie ozdob na větvičkách:-)

Hezký víkend:-)   Zuzana

17 komentářů:

  1. Moc hezký nápad. Ale ti kostlivci! Na mě už vypadávají snad odevšad, někdy mám pocit, že se pod jejich tíhou zhroutím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už hodně roků řeším to nejdůležitější - a ty toho musíš zařídit a udělat moc a moc. Držím ti palce, však to společně zvládnete. ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Zajímavý nápad:-) Já bych je tam určitě pověsila hned všechny:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny nebo postupně - to je jedno. Alespoň si v práci připomenu, co ještě musím stihnout a jak ten čas letí.

      Vymazat
  3. Moc hezké ozdůbky! A přidávám se k ostatním - super originální nápad! :-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, netuším, zda je originální, ale je z mé hlavy:-)

      Vymazat
  4. Vymyslela si to parádně, Zuzanko! těším se na celou dekoraci.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je vtipné. My nikdy nenapadol pridávací postup. :) Budeš mať peknú dekoráciu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana