neděle 29. prosince 2013

Výzva Dodělávky 2014

Nevím, jak jste na tom vy, ale mám stále rozdělané některé věci a velké zásoby ve svojí syslírně:-(. Tak si pro rok 2014 dávám výzvu Dodělávky 2014. Budu se snažit každý měsíc dokončit alespoň jeden z některých restů nebo zpracovat nějaký materiál ze syslírny.  Pokud máte zájem, budu ráda, když se k mé výzvě přidáte:-)


A mám dnes i premiéru, poprvé jsem na fotografii doplnila text. Snad si budu pamatovat postup a povede se mi to i příště, dnes to byla metoda pokus - omyl:-)

Hezký večer. Zuzana


12 komentářů:

  1. Taky tu mám syslírnu, takže já se přidávám! A háček se nezastavil od vánoc, ukáži později, až bude hotovo! Gratuluji k vložení nápisu do fotografie, jsi šikovná! Hezkou neděli M.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky přidám. Syslírnu mám také. I když spoustu materiálu jsem si koupila za nějakým účelem - svetr pro mě, pro děti, na ponožky pro drahou polovičku nebo pro mě. V hlavě spousta nápadů a času málo. Na letošek jsem měla spoustu plánu co udělám - skoro nic z toho co jsem si naplánovala jsem neudělala - většinou jsem improvizovala a pletla či háčkovala něco jiného - ke konci rok hlavně dárky. Takže letos vlastně ještě přiští rok žádné plány co budu dělat, ale prostě vezmu klubíčko ze syslírny a něco vytvořím. Jenom abych nenavštívila stránky Vlnapu - to většinou něco koupím - nejbližší galanterka totiž není moc dobře zásobená - no a když kupuji od Vlnapu tak přece nebudu kupovat 2 klubíčka.
    Takže krásný zbytek roku a hodně zdaru při plnění všech předsevzetí

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, tak tohle je jiná :o) Už letos jsem v tomto směru měla několik úspěšných měsíců (a na druhou stranu jsem do šuplíku kostlivců zase něco přidala)...věčný kolotoč!
    Pa, Helena

    PS: parádní háčkování!

    OdpovědětVymazat
  4. Syslírnu mám také, o kostlivcích musím popřemýšlet.... hmm, dvě rozdělávky, kostlivci žádní......
    Jo a text na fotky, zkus Picasa, tam si postup pamatovat nemusíš:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé Zuzanko to je super nápad. Ráda se přidávám. Jenom si nejsem jistá jestli někteří moji strašáci nejsou tak na rozvržení na pět let. :-) Vyšívané obrazy svých dětí stihnu tak možná do jejich maturity. :-D
    Ale jinak s dalšími strašáky (a že jich je) se ráda připojím. Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych našla nějaké dodělávky, třeba ubrus richelie, který jsem začala před 12 lety a ten určitě ještě pár let nedopadne :-)),možná v důchodu :-))

    OdpovědětVymazat
  7. presne tak, idem do toho :D musim moju sysliaren vypratat co najskor, pretoze sa mam zaciatkom roka stahovat a fakt netusim, ako to vsetko zbalim a vybalim :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zkusila jsem loni pohnout se svým velkoskladem klubíček: dost jsem jich zlikvidovala, ovšem ještě víc jich přibylo :-) Tak letos půjdu po kostlivcích!

    OdpovědětVymazat
  9. To byla jen zkouška :))). Můj problém je, že ač mám hoooory klubek, spooooustu námětů, tak vlastně nic nepotřebuju. Deka mě láká, ale dvě už mám...Háčkujete si jen tak, bez ohledu jestli věc potřebujete? Poraďte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V úvodu blogu nabízím tykání:-) Jituš háčkuji dárky, hlásím se do různých výměn a mám pocit, že stále něco potřebuji:-) a užívám si radost z vydařeného tvoření:-)

      Vymazat
  10. Musím se taky přidat, projektů rozdělaných mám fakt dost a baví mě toho tolik a nestíhám, stále nestíhám. Ze své syslírny jsem něco rozdala, takže už toho zase tolik nemám, ale já se znám moc dobře....Za chvíli zase něco dokoupím, protože to budu bezpodmínečně potřebovat.:-) Lákadel je tady na internetu opravdu hodně, navíc máme u nás bezva galanterku, kde nikdy neodolám....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana