neděle 5. ledna 2014

Háčkovaní andílci na záložky

Z předchozího tvoření mi zbylo maličké klubíčko příze Camilla. Ještě před Vánocemi jsem uháčkovala jednu andílkovou knižní záložku podle návodu, který na svém blogu zveřejnila Helenka. Tu jsem si zapomněla vyfotografovat a dala jsem ji jako dárek k svátku. 
Když jsem 1. ledna letošního roku doháčkovala vínovou čepici, vzala jsem do ruky znovu háček, zbylou bílou přízi a uháčkovala si andílky "pro strýčka příhodu". Dnes jsem k jednomu přišila klasickou stužku a zítra ho daruji. Ostatním vyberu stužku až podle toho, co s nimi budu mít v plánu. 


Tentokrát už jsem háčkovala bez návodu podle toho, co jsem si pamatovala. Ten větší je silnějším háčkem, potom jsem použila háček o půl čísla menší. 

Zpracovala jsem zbylý materiál, mám připravený drobný dárek "pro strýčka příhodu". Helenko, děkuji za návod, který jsi dala na svůj blog:-)        Zuzana

3 komentáře:

  1. Zuzi, krásně něžný nápad s tou záložkou. Žasnu, co všechno se dá háčkem vytvořit. Báječné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No pááni, bez návodu... to já dám jen čtvereček:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezcí andílci, já je už taky háčkovala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana