neděle 2. února 2014

Opět něco ze syslírny

Dnes se mi podařilo zpracovat další materiál ze syslírny, bavlněný krep zakoupený před časem jako zbytek na povlaky na malé polštářky. Včera jsem rozložila šicí stroj, potřebovala jsem opravit zip na kombinéze, a když už byl v provozu, pokračovala jsem i dnes v opravách a jako zpestření jsem ušila tři povlaky.


Fotografovala jsem mobilem za umělého osvětlení. Povlaky nemají klasické zapínání, ale "kapsu", okoukala jsem jedno kupované povlečení, systém bez knoflíků se mi  líbí, protože nic netlačí:-)

Miluji polštářky, v mojí posteli jsou kromě jednoho velkého i jeden ve tvaru válce, dva malé čtvercové a dva větší obdélníkové:-) Musím se přiznat, že když cestuji někam, kde musím přespat, vozím si s sebou minimálně jeden malý polštářek.

Hezký první únorový pracovní týden. Zuzana

5 komentářů:

  1. Zuzko, ty mě dostáváš! Má tvůj den taky 24 hodin, nebo žiješ v nějaké jiné dimenzi. Jak to všechno stíháš?!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Zuzko, koukám že konečně začínáš zpracovávat i látkovou syslírnu:-))
    Taky mám radši povlečení bez zapínání. Knoflíky na polštářích mi tak ještě nevadí, ale zipy ty přímo nesnášim:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko tyjsi se ale snovým rokem pořádně rozjela, letos ty strašáky ze syslírny určitě všechny zdoláš:) měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, ty si tedy pracovitá! Tohle "zapínání" bez knoflíků mám taky ráda...
    Děkuji za typ na knihu, už jen ten název je lákavý!
    Pohodové pondělí, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, pěkné povlečení s hezkým jarním vzorkem.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana