sobota 15. února 2014

První polovina února

mi utekla nějak moc rychle. Po chvilkách háčkuji svetr a doufám, že už ho párat nebudu a v dohledné době práci dokončím. Vyprala jsem některé vyšívané obrázky a až budou znovu v rámečku, chtěla bych je vyfotografovat a pak je vložím na blog. 

Tento krátký měsíc nebudu mít moc přečtených knih, ale na počet stránek to asi bude srovnatelné s lednem. V knihovně jsem se dostala na řadu a mám půjčenou Přemyslovskou epopej IV od Vlastimila Vondrušky. Dnes ráno jsem dočetla na poslední 643 stranu a je mi líto, že už je konec série (mám ji přečtenou celou:-) ) Můj oblíbený autor však připravuje další několikadílnou románovou kroniku nazvanou Století víry a zrady a tak se mám na co těšit.

Abych nevracela jenom jednu výpůjčku, stihla jsem dnes přečíst i útlou knížku od Zdeňka Svěráka Po strništi bos. Autor v ní zachycuje krátké vzpomínky malého chlapce na konci druhé světové války. Na přebalu  si můžeme přečíst: "V knížce vyprávím o tom, jak byl malý kluk přesazen z města na venkov a co to udělalo s jeho duší. Jsem to já a nejsem to já. Je to mozaika, v níž jsou některé kamínky pravé a jiné přidané. Ale vy byste neměli poznat, který je který."

Také jsem si udělala malý přehled o půjčených knížkách ze třech různých knihoven - je jich celkem dvacetšest. Mám jich hodně zarezervovaných a občas se jich vrátí víc najednou a pak to takhle dopadne. Ale já se s tím množstvím dokážu poprat a termíny pro vracení dodržuji.

Minulý víkend. jsem věnovala opravám prádla a oděvů. Myslela jsem si, že šití na stroji bude hračka, ale místo šití bych měla napsat lámání jehel, bylo by to přesnější a nejspíš jsem "trhla" i osobní rekord. Vůbec netuším, proč se mi tak moc nedařilo a tak se mi o tomto víkendu ani nechce šicí stroj rozkládat. 

Dnes je venku krásně a tak jsem si po obědě vzala Baka a šla se projít za vesnici. Na loukách stojí voda a v dálce jsem viděla divoké kachny či husy (nebo že by ptáci unikli nějakému chovateli)? Zkusila jsem fotografii mobilem, ale byli opravdu daleko:-(


Ano, opravdu je únor. Cestou jsem si všimla, že u sousedů už kvetou sněženky:-)

Hezký víkend všem. Zuzana

3 komentáře:

  1. A někde jsem četla Zuzko, že když takhle vykvetou v únoru sněženky, že ještě přijde sníh! Tady je dnes také krásně, ale mně zlobí ta noha, takže ji nechávám na vzduchu a do bot se díky tomu nechystám. Jedině ,že bych šla v pantoflích a na boso. A to bych asi zmrzla! přece jen je chladno! hezkou sobotu ! Mávám M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty chodíš fakt do tří knihoven??? To jsi první koho znám:-)))
    U nás ještě nekvete nic, všechno je zalezlé v podzemí:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to máš hodně půjčených knížek :-)) Já si dnes byla pro rezervovanou Poslední aristokratku, tak se na ní těším :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana