středa 2. dubna 2014

Jednoduchý košíček z plsti

Před nějakou dobou jsem na jednom zahraničním blogu (bohužel jsem si nepoznamenala, kde to bylo) viděla košíčky z plsti. Ani jsem netušila, že mi jednoduchý nápad uvízne v hlavě:.-). Když jsem o víkendu čistila brýle a všimla si, že mám poškrábaná skla, říkala jsem si, že by to chtělo něco měkkého, nějakou "postýlku". V hlavě se mi vybavilo něco zdánlivě zapomenuté a zde je výsledek:-)


Na jednu výměnu jsem plánovala dekorace z plsti (nakonec jsem vyrobila něco jiného) a přímo u výrobce jsem si objednala materiál, který zatím stále čeká na využití:-)


V  syslírně jsem vybrala knoflíčky do barvy a přišila je v rozích - jednoduchý košíček je hotový:-)


Jak vidíte, nezůstalo u jednoho:-)


Na Velikonoce budu mít i "košíček" pro kraslice:-)


Použila jsem celý kousek plsti, čtyři knoflíčky, jehlu a nit:-) Vzdálenost přišitého knoflíčku od rohu vytváří hloubku košíku.  Líbil by se mi i čtvercový - tak snad příště:-)


Na pevnější košík by bylo dobré použít minimálně dva kousky plsti a ozdobně je prošít. Určitě by byly hezké košíčky i dvoubarevné:-)

Hezký duben. Zuzana

4 komentáře:

  1. Tak to je ozaj jednoduché. Milý nápad. :) Dobre, že si si naň spomenula.
    Prajem pekný deň. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za bezva inspiraci. Hezký a jednoduchý

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou tedy super Zuzanko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Zuzi, ty nejsi žádný troškař:-))) Stejně si můžeš udělat košíček i z látky. Stačí udělat sendvič, prošít, olemovat, a máš pěkný a tvar držící košíček:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana