pátek 9. května 2014

Variabilní háčkovaná šála

Když jsem vybírala v syslírně materiál na pouzdra, dala jsem si stranou zbylá klubíčka v růžové a fialové barvě, později jsem k nim přidala i bílou:-) V notebooku jsem měla uloženou fotografii šály, která se mi před lety někde líbila - kde to bylo, už dnes nevím. Zde je výsledek mého hraní s háčkem a klubíčky:-)


Vzorek jsem háčkovala podle obrázku, použila jsem svůj oblíbený způsob začínání (už ho používám hodně let:-) ) - uháčkuji tři řetízková oka a dlouhý sloupek do prvního řetízkového oka do potřebné délky a první řadu háčkuji pod dlouhý sloupek. Na šálu jsem mezi skupinky přidala řetízkové oko.
Vzorek šály:
1. řada: skupinka ze tří dlouhých sloupků a jednoho řetízkového oka, háčkujeme pod řetízková oka předchozí řady
2. řada: čtyři řetízková oka a krátký sloupek pod řetízkové oko předchozí řady


Šála je pruh široký 28 centimetrů a dlouhý 144 centimetry. Na kratších stranách je přiháčkovaná léga na knoflíky (opět jsem použila ty ze své "sbírky).


Šálu mohu nosit rozepnutou:-)


nebo zapnutou jako nákrčník:-)


a pokud si zapnu víc přes sebe, bude to šikovný přehoz přes ramena, vzor je pružný:-)


Určitě časem vymyslím i další způsoby zapínání:-)

Použila jsem materiál různých značek (např. Bambino, Rosana, Mimina), háček č. 3,5.

Hezký víkend. Zuzana

8 komentářů:

  1. Zuzko , Ty jedeš. Zase krásný kousek.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji - háčkovat umím a patchwork stále láká - snad už začnu:-) ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  2. Zuzi, já zírám, jeden kousek hezčí jak druhý.....krása pohledět.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili, děkuji, jsem ráda, že se ti moje háčkování líbí. Hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  3. Teda Zuzi, ty jsi opravdu pilňuška :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. abych se přiznala, měla jsem víc času a tak jsem "oprášila" háčkování

      Vymazat
  4. Oooooooooooo jeje toto je super ! moc moc krasne a prakticke....
    Mirka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana