neděle 2. listopadu 2014

Tusal 2014 - stav dne 24. 10. 2014

Moje tusalová sklenička je od minulého příspěvku vysypaná a v den říjnového novu stále prázdná. Měla jsem spoustu jiných aktivit a na tvoření mi skoro nezbyl čas. Háčkuji šálu, jde mi to velmi pomalu, až budu zatahovat nitky od motivků, budu mít co přidávat do skleničky. I když něco málo už od novu ve skleničce je, dokončila jsem dárek do společné akce Podzimní tvoření.

Dnes jsem "zprovoznila" fotoaparát a tak přidávám foto prázdné tusalové sklínky. Do příštího termínu se pokusím její stav změnit:-)

 
 Přiznávám, že nejsem zvyklá nosit aparát s sebou a z mobilu se mi fotky nelíbí. V sobotu jsem toho  litovala, objížděli jsme hroby a cestou jsem uviděla velmi zajímavý objekt k fotografování. Zkusím tam zajet někdy jindy a pak se pochlubím svým úlovkem beze zbraně:-)

2 komentáře:

  1. I prázdnou jsi mohla vyfotit:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ajko, tak jsem foto doplnila:-) však jsem si říkala, že mi něco podobného napíšeš - ale děkuji, je to motivace :-) - jenom fotoaparát byl včera bez energie:-( a já vlastně také:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana