středa 7. ledna 2015

GORDON Noah

Ranhojič
Příběh se odehrává v jedenáctém století. Malý sirotek pozná, že dokáže u lidí předpovědět blížící se smrt. Na vychování si ho vezme potulný bradýř a vyučí ho svému řemeslu. Po jeho smrti se rozhodne využít svou schopnost a vydá se studovat lékařství do Persie. Zajímavý byl popis jeho dvacetiměsíční cesty a způsob, jakým získal možnost vzdělání lékaře.

Moc hezká knížka:-) Někdy jsem se nedokázala odtrhnout a četla dlouho do noci.

Rabi
Z knížky se dozvíte životní příběh rabína i jak se prolínají americká a židovská kultura v minulém století v Americe.

Tajemný diamant
Obchodník s diamanty Harry hledá obrovský žlutý kámen, který byl součástí Šalamounova pokladu a byl ukryt před nájezdem pustošících hord. Později je nalezen a stal se předmětem bojů mezi světovými církvemi. Co vše o kamenu, který v minulosti Harryho předci vybrousili či zasadili do mitry, zjistí Harry? Pochází kámen skutečně z pokladu?

Poslední žid
Malý chlapec osiří po zásahu inkvizice ve Španělsku koncem 15. století. Židé musí přestoupit na křesťanskou víru nebo odejít ze země. Jaký bude životní osud hlavního hrdiny? Vzdá se své víry? Nalezne ztraceného bratra?







Šaman

Lékařka


Tribunál smrti

5 komentářů:

  1. tak tahle knížka byla fakt výborná ono i Lékařka i šaman ty jsem taky četla. Teď je zfilmovaný Ranhojič. Ale kniha je lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky musím souhlasit..krásná knížka. Přečetla jsem ještě lékařku,Šamana a Tribunál smrti..všechny čtivé a pěkné..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Ranhojič - kniha - úžasnááá. Ostatní jsem ještě nečetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano také mně se moc líbila, ještě mám doma od něj Katalánce....Konečně jsem našla blog, na kterém se dozvím něco o knížkách :o)) a získám nové tipy. Díky. Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana