neděle 4. ledna 2015

Tusal 2015

pokračuje na mém blogu podle podmínek z předchozího roku. Vybrala jsem si jinou skleničku:-) a budu ji po každém čtvrtletí vysypávat.



Termíny novu v roce 2015:
úterý 20. ledna,
čtvrtek 19. února,
pátek 20. března,
sobota 18. dubna,
pondělí 18. května,
úterý 16. června,
čtvrtek 16. července,
pátek 14. srpna,
neděle 13. září,
úterý 1. října,
středa 11. listopadu,
pátek 11. prosince.

Ráda přivítám i další "tusalky".   Zuzana

5 komentářů:

  1. Já ne .... na látkové odstřižky bych musela mít kýbl a na vlněné odstřižky by mi zas stačil náprstek:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se asi nepřidám, loni se mi nikdy nepodařilo vyfotit skleničku v termínu :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzko, já se přidám moc ráda! :-) Plnit skleničku mě bavilo i když to občas šlo hodně pomalu :-)) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já dělám Tusal, aniž ho znám! :-) Leč vysypávám po každém šití, to se mi hned sklenička zaplni (mám holt menší). A kochám se, je to vždy pěkně barevně poskládané.

    OdpovědětVymazat
  5. No vida, on bude tusal pokračovat :-) Určo se aspoň občas přidám, baví mě, jak jsou nitky barevné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana