čtvrtek 19. února 2015

Tusal 2015 - stav dne 19. 2. 2015

Opět tu je nov a s ním termín na fotografování tusalové skleničky:-)

Tentokrát je v krabici spolu se čtverci do akce Upleť čtverec na deky pro děti do Afriky. Moc zbytků z háčkování nepřibylo, čtverce se nechávají s půlmetrovým koncem příze na sešití.


Čtverců už mám hotových deset, zkusila jsem i jeden vzorek podle obrázku - fotografie budou někdy příště - jako vždy už nemá aparát "šťávu" a jsem ráda, že mám alespoň foto skleničky:-)

Mám připravenou krabici materiálu na čtverce, ale bolí mne ruka a tak neháčkuji. Plánuji i pletení čepiček, už jsem našla návod z doby, kdy jsem pletla na pletacím stroji:-)
 
Hezký večer. Zuzana

5 komentářů:

  1. To je moc krásná myšlenka s těmi čtverci!
    Hezký večer Zuzko, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká myšlenka a pěkné čtverce jsi utvořila, jistě jich časem bude víc. Mávám za vodu z kapesníkem u nosu! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, velká gratulace k zajouškovi od Katie. Čtverečky máš pěkné. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana