úterý 4. srpna 2015

Moje čtení v roce 2015 - shrnutí za květen a červen

V květnu se mi podařilo přečíst osm knížek, v měsíci červnu jenom čtyři. Většinou se jednalo o knížky, které jsem měla v knihovně objednané už delší dobu. Líbilo se mi „Volání kukačky“ a těším se na pokračování – autorka se čte velmi dobře, i když jsem její největší hity nečetla a ani neviděla jejich filmové zpracování.

Vlastimil Vondruška patří k mým oblíbeným autorům, tak jsem se na druhou část „Husitské epopeje“ velmi těšila. Navíc se mi podařil „husarský“ kousek, byla jsem prvním čtenářem knížky, kterou zakoupila knihovna. Přišla jsem na docela dobrý způsob, jak si knížku zajistit před přidáním do kataloguJ a tak jsem si to zopakovala i s novými tituly od Hany Whitton.

Hezké dny. Zuzana

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana