pondělí 19. října 2015

Stažení kruhové šály

Ve čtvrtek jsem dostala takový nápad. Ráda nosím šály, šátky či tunely a tak jsem si říkala, že bych si mohla uháčkovat proužek na stažení tunelu.
 
 
Vzala jsem si zbytek příze Sněhurky (dána dvojitě), háček číslo 2,5 a během nedělního podvečera jsem uháčkovala malou růžičku a proužek z krátkých sloupků s knoflíkovou dírkou:-) a zde je výsledek:
 
 
Knoflík se schová pod růžičku:-)
 
 
Růžičku jsem háčkovala jenom ze dvou řad podle popisu, který tu už mám:-)
 
 
Fotografovala jsem s bleskem, na denním světle je tento tunel víc do béžova:-)
 
 
a tento je k šedým kalhotám:-)
 
 
Ještě bych si chtěla uháčkovat "sepnutí" v barvě černé, béžové a šedé - místo růžičky mám i jiný nápad. Jenom zatím nemám vhodný materiál, šedá i béžová Sněhurka má jiný odstín a nelíbí se mi k tunelům (nebo chcete-li ke kruhové šále).
 
Hezké dny. Zuzana
 
...a jdu upravit dnešní fotografie, abych mohla na zítra připravit příspěvek o tom, co jsem dostala od Renátky v Podzimní výměně, dnes mi přišel balíček a mám z něho velkou radost:-)
 
... a můj dárek pro Ivetku je na cestě:-)   - výměny jsou skvělé:-)

4 komentáře:

  1. Zuzanko výborný nápad a hezky ta růžička na šálce vypadá! Já čekám ještě na dárek z Letní výměny, ještě nedorazil. Podzimní budu posílat ještě tento týden a taky čekat na ten můj. Těším se na Tvůj příspěvek o Výměně. A mávám a mávám, skolila mne chřipka, takže z polohy ležmo. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc hezké, Zuzanko! Někde v "pokladech" mám skleněný kroužek na šátky, ale na tunel se použít nedá, tvé řešení je šikovnější!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, to se ti vážně povedlo, bezva nápad :-)) Já taky ještě čekám na dáreček z Podzimní výměny a těším se na tvůj příspěvek a jsem zvědavá, co jsi dostala a poslala :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana