neděle 17. ledna 2016

Háčkovaný šátek z Iris

od Vlniky - spotřeba tři klubíčka (stála něco málo přes 200 Kč) - rozměry 240 cm x 100 cm - háček č. 5 - návod DROPS 153-20,  dokončen v první polovině prosince 2015.



 Líbí se mi vzorek ve středu šátku, proužky později nejsou rovnoměrné, je to způsobeno délkou jednotlivých barevných přechodů u materiálu, pletená varianta by nejspíš vypadala jinak.




V poslední řadě jsou ve středu vějířků pikotky z pěti řetízkových ok.


Na fotografování jsem si vybrala bílou sněhovou plochu a hned mi přišel pomocník - co kdyby mi to nešlo:-)


... postát jako model se mu však nechtělo:-)

2 komentáře:

  1. Ten je krásný, Zuzko! Nádherná barevná kombinace ...
    Na návod jsem se u Drops už taky dívala, teď se jen hecnout :-)
    Hezkou neděli
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, krásný šátek :-), asi je to stejný vzorek co jsem háčkovala v létě :-)A příze je moc pěkná :-)Nákrčníky máš taky moc hezké :-)Krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana