středa 24. února 2016

YARN ALONG 2016 - 8. týden

Vypletla jsem všechna klubíčka v lednu zakoupené střapaté příze, bylo jich celkem dvanáct, vystačila na dvě šály a čtyři kruhové nákrčníky:-)

Na zelený svetr (nebo možná jenom vestu) sice nedošlo, ale teď je na řadě a plést budu jenom v zelené:-)


Po knížce Skotko po česku jsem začala číst třetí díl Husitské epopeje, její autor patří k mým oblíbeným a tak si čtení hezky užívám:-)
 
V pondělí jsem byla na kurzu paličkování, mám za úkol zkoušet střídat pláténko a polohod na polovinách podvinku - zatím se mi to moc nelíbí, snad se časem zlepším...
 

 
...zatím mám jenom dva proužky.....
 
Abych si zlepšila náladu, zkusila jsem podle návodu v jedné knížce záložku Červíka, který má očka z korálků.....ten z pláténka se mi líbí.....
 
 
....a s druhým z polohodu nejsem moc spokojena......
 
 
.....a plánuji druhý pokus s okrajem za dva páry, jenom musím natužit již ukončenou práci a uvolnit si herduli:-)
 

2 komentáře:

  1. Zuzanko, teda ty jsi šikulka :-)) Krásné paličkování, červík je povedený :-) Obdivuji, že jsi se naučila paličkovat tak rychle :-)) Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ,žasnu, jak ses to paličkování rychle naučila! Moc pěkný červíček-záložka. Jsi šikulka a těším se i na svetřík. Mávám do dálky, s bacilem na zádech! M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana