středa 9. března 2016

YARN ALONG 2016 - 10. týden

.... upletla jsem několik řad na svetru, dočetla předchozí knížku a začala číst další z hromady na nočním stolku.....byl to dobrý výběr, příběh se mi líbí :-) a po chvilkách poslouchám další audioknihu.....


... občas projdu nějakou matriku a dohledám dalšího předka - už mám v programu aktuálně zadaných 1 901 osobu:-) Čím dál častěji se dostávám do situace, že nemohu najít svatbu či narození rodičů....a tak nemohu postupovat k další generaci. Pozitivní je, že zase přečtu o něco víc textu a tak se vracím k již vyhledaným údajům a doplňuji to, co se mi zdálo nečitelné - najednou vidím, jaké je to příjmení:-)  V dubnu by měl archiv přidat další digitální matriky - tak se těším:-) - snad se posunu zase o kousek dál.
 
Pondělní kurz paličkování jsem nevynechala - učím se pavoučky.....můj první dojem byl ten, že se v tom úplně ztrácím a že to nemohu zvládnout. Tak jsem si vzorek rozkreslila a ono mi to nakonec došlo:-)
 
 
Hodně mi pomáhají i barevně odlišené jednotlivé páry (zpracovávám totiž materiál navinutý na paličkách:-) )  ....časem budou i fotografie a příspěvky o tom, co už jsem se naučila - jsou to cvičné věci, stále je toho víc, co ještě neumím...

...a předsevzetí jsem dodržela, nekoupila jsem v týdnu knížku ani žádnou přízi:-)

3 komentáře:

  1. Zuzanko pokračuješ a to je hlavní! Jak se svetrem, tak s rodokmenem, ve čtení a i s paličkováním!!!Jsi dobrá, mávám za vodu a přeji hezký zbytek týdne! Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, jsi vážně dobrá, já už bych se v tom paličkování ztratila dávno :-))A ten rodokmen, to je teda síla, tolik lidí :-) Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, jsi teda moc dobrá. Pracovitá a vytrvalá.
    Ten rodokmen , jsi trpělivá, že to zvládáš. A paličkování, to mi hlava nebere. Sice mně to dcera chtěla naučit, ale chybí mi trpělivost. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana