středa 4. května 2016

YARN ALONG 2016 - 18. týden

.....před chvílí jsem udělala několik fotografií a mám plnou paměťovou kartu.....

.....na pletení jsem v uplynulém týdnu ani nesáhla, čtu stále knížku z minulého týdne, proto mohu použít stejnou fotografii:-)


... s "10" se mi změnily i některé programy, musím přijít na způsob jak hromadně upravovat fotografie....

..... fotografie paličkování musím přidat příště, zkusila jsem polohodem hrušku - příště budu zakončovat obyčejnou nití, spoj bude tenčí a méně viditelný.....stejnou technikou jsem upaličkovala záložku "červíka"

.... zkusila jsem pikotky...


.....trénuji lístkovinu - v jedné knížce o paličkování autorka píše, že se musí udělat tak tři sta lístečků než se je člověk naučí - tak nemám ani desetinu procenta uvedeného množství - ale jeden zobáček k ptáčkovi bych možná zvládla:-) - dostala jsem podvinek a mám už připravenou přízi - tak snad ptáček bude příště:-)


....na hodně podvincích jsou paličkované rohy, včera večer jsem jeden zkusila podle knížky....a nejspíš se poradím se strýčkem Googlem zda někde není video s návodem......


....a také jsem byla na zahrádce, tráva roste jako divá......

.....a průběžně kontroluji údaje o předcích zadané do genealogického programu a stahuji další matriky, potřebuji nalézt některé svatby, pak se možná dostanu dál.....aktuálně mám 609 rodin a 2 272 osoby:-)

2 komentáře:

  1. Zuzko, Ty jsi pilná, jak ta včelka. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko,jsi vážně sikulka ;)) Palickovani ti jde jedna radost :)) A na svetr taky dojde....No a rodokmen ten už máš taky pěkně rozrostly :)) Měj se moc hezky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana