pátek 23. září 2016

Co je na obrázku?



Zaujala mě jedna věc, poznáte co to bylo?

Nastavila jsem moderování komentářů, máte tedy v hádání všichni stejnou šanci:-) a v neděli večer přidám správnou odpověď.  Přeji všem hezký první podzimní víkend:-)   Zuzana

Přiznávám, že bych hádanku neuhodla také:-) takovou dýni jsem viděla poprvé. Byla jako dekorace u vstupu do hotelu, fotografie mi poskytla kolegyně - tímto jí děkuji.




Zkusím zjistit, co to je za druh a zda se dají sehnat semínka.

Hezký příští týden :-)

8 komentářů:

  1. Mne napadli lanýže..ale tak veľa pokope, keď sú tak drahé??? :D A vyzerajú na fotke nejako prihladko.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer,snad "kvetoucí živé kameny"??? nechám se překvapit,přeju dobrou noc,Helena.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer,snad "kvetoucí živé kameny??" Helena

    OdpovědětVymazat
  4. "živé kameny? Helena.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já nevím, že-by jazyk mnohokrát zvětšený na povrchu?

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,mohly by to být "živé kameny"?? Helena

    OdpovědětVymazat
  7. No já si na hádání vubec netroufla :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana