pondělí 25. září 2017

Pletený šátek s pestrobarevným okrajem

Ke zbylému pestrobarevnému klubíčku Kateřiny Plus jsem dokoupila tři jednobarevná klubka Kateřiny. Začínala jsem jednobarevnou přízí ve středu nejdelší strany. Pletla jsem bez návodu stále hladce, přidávala jsem v každé lícové řadě nahozením čtyři oka (po jednom na každém kraji a po jednom z obou stran středového oka). Po vypletení jednobarevných klubíček jsem upletla lem z pestrého klubka.
Při ukončování se mi moc hodilo, že jsem si schovala několik metrů zbylých od pleteného nákrčníku. Došel mi materiál a musela bych rozpárat ukončení a předchozí řadu. Ani nevím, kolik očí jsem ke konci měla na kruhové jehlici - raději jsem to nepočítala:-)


Velikost šátku je určena množstvím použitého materiálu. Pletla jsem na kruhové jehlici číslo 4.


Fotografie jsou z mobilu.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana